Неможливо повірити, що він ще порожній!
Якщо ти додавала у нього щось, увійди на сайт, аби побачити товари і завершити покупку.
Твій кошик
Неможливо повірити, що він ще порожній!
Якщо ти додавала у нього щось, увійди на сайт, аби побачити товари і завершити покупку.
Тип засобу
Тип засобу
ЗА СПЕЦІАЛЬНИМИ ПОТРЕБАМИ
Центр Турботи про Клієнтів
VIII. Скарга
1. Якщо при доставці є дефект, Ksisters відшкодовує покупцю компенсацію у вигляді купона. Замовник також може вимагати усунення дефекту як заміни товару. Якщо усунення дефекту неможливе або невигідне для Ksisters, Покупець має право вимагати знижку на покупну ціну і – у разі значного дефекту – відмовитися від договору купівлі-продажу.
2. Товар вважається дефектним, зокрема, якщо він не має звичайних чи представлених властивостей, або не відповідає своєму призначенню, або не відповідає законодавчим вимогам, або не був доставлений у погодженій кількості. Підвищена чутливість чи алергічна реакція на доставлений товар не є підставою для визнання дефекту товару. Так само дефекти подарунків чи безкоштовних товарів, не покриті замовленням, не є дефектом товару. Фотографії продуктів у нашому інтернет-магазині призначені тільки для ілюстративних цілей і не є обов'язковим описом властивостей продуктів (наприклад, упаковка може відрізнятися через зміни, внесені виробником).
3. Питання щодо рекламації слід надсилати на адресу [email protected] з заповленою формою скарги, доступною тут. Заповнюючи форму не забудьте описати, у чому полягає дефект і додати фотографії дефектного товару (при можливості). Товар, за яким направлена рекламація, після її підтвердження, має бути відправлений із заповненою формою на наступну адресу: Головна 38А, 05-808 Парзнєв, Польща (польською мовою: Główna 38A, 05-808 Parzniew)/.
4. Ksisters проінформує Покупця про розгляд скарги, зокрема про отримання скарги та її позитивний або негативний розгляд, електронною поштою або текстовим повідомленням, впродовж 30 днів з моменту її подання. Ksisters також може зв'язатися із клієнтом по телефону.
5. Скаргу буде розглянуто негайно. Розгляд рекламації, включаючи усунення дефекту, зазвичай не перевищує 30 днів. Інакше покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу. Покупець повинен допомогти Ksisters вкластися у зазначений термін.
6. У разі позитивної претензії Ksisters несе витрати щодо повернення товару.
Давай залишатись на звʼязку?
Надсилаємо знижки, новинки та поради по догляду за шкірою.
Запроси подругу і отримай 0 ₴ кешбеку - реферальна програма Ksisters
Ділись персональним промо-кодом на 0 ₴ з подружками та отримуй кешбек 0 ₴ на свій K-рахунок від їх першого замовлення на 0 ₴ і вище!